Neiti Kevät pohdiskeli Raamattua:

Ne on kyllä kiinnostavia ne tarinat mutta mua harmittaa, kun kaikki aina sairastuu ja kuolee siellä.

Myönsin tämän todeksi mutta totesin Raamatun tapahtumien tapahtuneen pitkän aikaa sitten. On aika luonnollista, että tuhansia vuosia sitten eläneet ihmiset ovat jossakin välissä kuolleet. Kuolemisesta päädyimme keskustelemaan taivaasta ja neitonen antoi tulla:

Mä haluaisin tietää pääseekö kaikki taivaaseen. Sitten mä haluaisin tietää, tunteeko siellä vielä itsensä. Millainen ihminen on, jos se on kokonaan hyvä? Onko hyvänä oleminen tylsää vai kivaa?

Aika valideja kysymyksiä mielestäni. Minäkin haluaisin tietää.

Mä olen ajatellut, että taivas on sellainen kultainen kaupunki pilven päällä. Siellä on varmaan tosi kaunista, kuvaili neiti Kevät vielä toiveikkaana.